انتخابات

اهواز- برترین‌های بیست‎وسومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان (نهمین مسابقه رده اکاهو) در بخش‎های مختلف اعلام شدند.

نتایج جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین این رقابت‎ها طی سه روز از ۱۳ تا ۱۵ بهمن‎ماه به میزبانی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز و در رده‎های اسب‎های خالص ایرانی و خون خارجی برگزار شد.

در این رقابت‎ها و در بخش کره نریان‎های یک ساله (کلاس A۱ ) اسب " آقاخان سنگسو" به مالکیت افشین مسیح‎پور از خوزستان با مجموع امتیاز ۴۲۹ به مقام اول دست یافت، اسب " ارتمن بیرگان" به مالکیت محمد اشرفی از خوزستان با ۴۲۳.۵ امتیاز دوم شد و اسب " افعی " به مالکیت علی جنابی و مهدی حیدری از خوزستان با ۴۲۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کره نریان‎های یک ساله (کلاس B۱)، اسب " ارمغان " به مالکیت حمزه و صالح از خوزستان و با ۴۳۶.۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و پس از آن اسب‌های "البرز رفیعی"‌ به مالکیت حسین رضایی از اصفهان با ۴۲۰.۵ امتیاز و "اسمر" به مالکیت سعید نادی‎خلف از خوزستان با ۴۲۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش کره نریان‎های ۲ ساله (کلاس A۲)، اسب "‌یورام" به مالکیت محسن حافظی از خوزستان با ۴۳۲ امتیاز اول شد، اسب "‌یل ایران" ‌به مالکیت محمدجواد شمسی از کرمانشاه با ۴۳۰ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و اسب "یورام پارسیا" به مالکیت محمود پورملک از اصفهان با ۴۲۶.۵ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش کره نریان‌های دوساله (کلاس B۲ ) اسب "یوزپلنگ" به مالکیت عبدالرضا یوسفی و مهدی حیدری از خوزستان با ۴۴۱ امتیاز به مقام نخست دست یافت، اسب "یزدان احسان" به مالکیت برادران موگهی از همین استان با ۴۳۳ امتیاز دوم شد و اسب "یادگار کارون" به مالکیت بهروز مریدی از خوزستان با ۴۳۰.۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

در بخش کره نریان‌های ۳ ساله (کلاس ۳)، اسب "والامقام بامیان" به مالکیت غلامحسین بامیان از اصفهان با ۴۳۴ امتیاز در مکان نخست ایستاد، اسب "والی کرمانشاه" به مالکیت نورعلی نادی‎رهبری از خوزستان با ۴۳۳ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و اسب "وصال ربیعی" به مالکیت حاج‎اصغر ربیعی از همین استان با ۴۳۲ امتیاز سوم شد.

در بخش نریان‌های ۴ تا ۶ ساله (کلاس ۴)، اسب "لایق حمامی" به مالکیت اسدالله کریم‎زاده با ۴۳۰.۵ امتیاز، اسب "‌نجیب‎خان عباسی" به مالکیت محمدعلی نادی‎رهبری با ۴۳۱.۵ امتیاز و اسب "نبرد" به مالکیت اصغر قاسمی با ۴۳۰ امتیاز هر سه از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش نریان‌های ۷ تا ۹ ساله (کلاس ۵)، اسب "فرخ ایساتیس" به مالکیت مهدی شوهان‎زاده از یزد با ۴۳۲.۵ امتیاز در مکان اول ایستاد، اسب "فولاد باغبان‎زاده" به مالکیت برادران باغبان زاده با ۴۳۲ امتیاز از خوزستان در جایگاه دوم قرار گرفت و اسب "فارس سزار" به مالکیت پور محمد ضیا از آذربایجان شرقی با ۴۳۱.۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

در بخش نریان‌های ۱۰ سال به بالا (کلاس ۶) اسب "‌شقران" به مالکیت علی‎اکبر بهوندیوسفی از خوزستان با ۴۳۴ امتیاز اول شد، اسب "درخشان" به مالکیت حمید عباسی از کرمانشاه با ۴۳۱.۵ امتیاز دوم شد و اسب "زحل" به مالکیت مجتبی معتمدی از اصفهان با ۴۲۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش کره مادیان‌های یک ساله (کلاس ۷)، اسب "اولین عسکری" به مالکیت برادران عسکری با ۴۲۰ امتیاز، اسب "ارغوان طارزاری" به مالکیت عبدالوهاب طارزاری با ۴۲۷ امتیاز و اسب "آتوسا دزفولی" به مالکیت سمیرا دزفولی با ۴۲۵.۵ امتیاز هر سه از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کره مادیان‌های ۲ ساله (کلاس ۸)، اسب‎های "پارین‎سینا" به مالکیت سینا گورانی با ۴۳۴ امتیاز، "یکتا کنار پیر" به مالکیت آرش محمدی با ۴۳۲ امتیاز و "یدونه فتلاوی" به مالکیت حبیب نصیری‎فر با ۴۲۹.۵ امتیاز هر سه از خوزستان به ترتیب رده‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش مادیان‌های ۳ ساله (کلاس ۹)، اسب‎های "ویانا" به مالکیت خانواده نادی‎خلف با ۴۳۵.۵ امتیاز، "ویان‎سینا "‌به مالکیت سینا گورانی با ۴۳۴.۵ و "‌وسوسه حنایی" با ۴۳۰ امتیاز هر سه از خوزستان در مکان‎های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش کره مادیان آیندگان (کلاس ۱۰) اسب "بارانا" به مالکیت خانواده نادی‎خلف از خوزستان صاحب عنوان برتر شد.

در بخش مادیان ۴ تا ۶ ساله (کلاس ۱۱) اسب "نهال زرگانی" به مالکیت جلال کریم‎پور از آذربایجان شرقی با ۴۲۹ امتیاز مقام اول را کسب کرد. اسب "مدینه" به مالکیت چتین و سعادت از استان خوزستان با ۴۲۷.۵ امتیاز دوم شد و اسب "ونوس پیمان"‌ به مالکیت پیمان جمشیدیان از اصفهان نیز با ۴۲۶.۵ امتیاز مکان سوم را کسب کرد.

در بخش مادیان‎های ۷ سال به بالا، (کلاس ۱۲) اسب "داینار" به مالکیت شهرام آخوندی از اصفهان با ۴۳۰ امتیاز مقام اول را کسب کرد و اسب "غزاله بنوار" به مالکیت عباس شیرزاد از خوزستان با ۴۲۵ امتیاز عنوان دوم را به دست آورد.

در بخش کره مادیان‌های یک‎ساله (کلاس A۱۳ ) اسب "آرامیس اکسین" به مالکیت یونس مقدم از خوزستان با ۴۳۸.۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد و اسب‎های "آرمیتاژ جام" به مالکیت رضا خلج از تهران با ۴۳۷ امتیاز دوم و "آتینا ویسپار" به مالکیت محمد رجبی از همدان با ۴۳۵.۵ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش کره مادیان‌های یک ساله (کلاس (B۱۳ اسب "آرتیسون صالحی" به مالکیت محمد صالحی با کسب ۴۳۳.۵ امتیاز، ‌اسب "امیرالخیل" به مالکیت حسین غلامپورویس با ۴۳۱.۵ امتیاز و اسب "آیسان دوگ" به مالکیت محمد مرادی با ۴۳۰.۵ امتیاز هر سه از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در بخش کره مادیان‎های ۲ ساله (کلاس ۱۴) اسب "یوکابد زاهدی" به مالکیت رادین زاهدی از خوزستان با ۴۳۷.۵ امتیاز مقام اول را به دست آورد، اسب "یارمهر" به مالکیت بهروز رضایی از کرمانشاه با ۴۳۶ امتیاز دوم شد و اسب "یاشیراکسین" به مالکیت بابک بهادری از خوزستان با ۴۳۳.۵ امتیاز سوم شد.

در بخش کره مادیان‌های سه ساله (کلاس ۱۵) اسب "تی‎یومارکیزا اوایکس" به مالکیت الهه دادی از خوزستان با ۴۳۹.۵ امتیاز اول شد، اسب "لیرا" به مالکیت ادیان‎صیف از خوزستان با ۴۳۸.۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و اسب "یارین‎شمس" به مالکیت لیلی شمس از استان البرز با ۴۳۲.۵ امتیاز سوم شد.

در بخش کره نریان آیندگان (کلاس ۱۶) اسب "آران خنیفر" به مالکیت عفت خنیفر از خوزستان به عنوان تنها اسب برتر انتخاب شد.

در بخش کره مادیان آیندگان (کلاس ۱۷) اسب "آیدا آهنگر" به مالکیت مسعود خرمندار از البرز صاحب عنوان برتر شد.

در بخش مادیان‎های ۴ تا ۶ ساله (کلاس ۱۸) اسب "مگنومز تارگت‎کی‎ای" به مالکیت سیدعبدالوهاب گرامی‎نژاد از البرز با ۴۴۱.۵ امتیاز صاحب رتبه اول شد و پس از آن اسب‎های "مادرا ان آ" به مالکیت الهه دادی با ۴۳۹.۵ امتیاز و "اووگوای ک آ" به مالکیت الهه دادی با ۴۳۶ امتیاز هر دو از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش مادیان هفت سال به بالا (کلاس ۱۹) اسب "رکتورز کارملیتا" به مالکیت مجید حسینی از خوزستان با ۴۴۳.۵ امتیاز در مکان نخست قرار گرفت، ‌ اسب "الا بالرینا" به مالکیت الهه دادی از همین استان با ۴۳۲.۵ امتیاز دوم شد و اسب "مجیک رز" به مالکیت آرش صادقیان از تهران با ۴۳۱ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

در بخش کره نریان یک ساله (کلاس A۲۰ ) اسب "یاقوراشان کنزت" به مالکیت سیدنادر گرامی‎نژاد از البرز با ۴۳۶.۵ امتیاز اول شد، اسب آواتور به مالکیت مجید حسینی از خوزستان با ۴۳۳.۵ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و اسب آرشام ‎جام به مالکیت رضا خلجی از تهران با ۴۳۰ امتیاز سوم شد.

در بخش کره نریان‎های یک‎ساله (کلاس (B۲۰ اسب "الا امین المشاهیر" به مالکیت محمدامین و محمدحسین کردونی با ۴۳۳.۵ امتیاز، ‌ اسب "اسکایپ باغبان" به مالکیت حسین باغبان با ۴۳۰.۵ امتیاز و اسب "آلفا" به مالکیت الهه دادی با ۴۲۷ امتیاز هر سه از خوزستان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش کره نریان‎های ۲ ساله (کلاس ۲۱) اسب "یورک" به مالکیت سیدمجتبی مهدی‎پور و بهزاد امید‎فر از کرمانشاه با ۴۳۳ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و اسب "یونانیان" به مالکیت احمدرضا کمال‎زاده از البرز با ۴۳۲ امتیاز و اسب "دی ای اسکامیلو" به مالکیت الهه دادی از خوزستان با ۴۳۰.۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش کره نریان ۳ ساله (کلاس ۲۲)، اسب "وندان هومن" به مالکیت مهدی شکل‎آبادی از اصفهان با ۴۳۱.۵ امتیاز عنوان اول را کسب کرد، اسب "ویونانوذری" به مالکیت فرید آقایی از آذربایجان‎شرقی با ۴۳۱.۵ امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و اسب "وزیر بامیان" به مالکیت مجتبی پورملک از اصفهان با ۴۳۰ امتیاز مکان سوم را کسب کرد.

در بخش نریان‎های ۴ تا ۶ ساله (کلاس ۲۳) اسب "لیون بنگالی" به مالکیت غلامحسین بامیان از اصفهان با ۴۳۸ امتیاز مقام اول را به دست آورد، اسب "ماهان" به مالکیت برادران چنانی از خوزستان با ۴۳۶ امتیاز دوم شد و اسب "نمرال اصیل" به مالکیت احمدرضا کمال‌زاده از البرز با ۴۳۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در بخش نریان‌های هفت سال به بالا، (کلاس ۲۴)، اسب "زی‌مارک" به مالکیت خدایی از یزد با ۴۳۸ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و پس از آن اسب‎های "کلاین" به مالکیت مهدی کردونی از خوزستان با ۴۳۷.۵ امتیاز و اسب "اس بی‌جو" به مالکیت خانواده شمس از البرز با ۴۳۷ امتیاز به ترتیب رده‎های دوم و سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.